så jävla bra

Sitter och lyssnar igenom massa låtar som jag inte hört på flera år. Och vilken lycka. Nästan så jag vill gråta för att jag blir så glad. Men det ska jag inte. Har en såndär klump i magen av saknad. Om det är något jag är riktigt glad över så är det allt roligt jag gjorde som tonåring (jag är ju faktiskt vuxen nu, nästan iaf). Jag hade förjävla roligt som ungdom helt enkelt.  

Just nu skulle jag vilja och sitta och dricka öl med Elin och lyssna på alla dom här låtarna med henne, hon är nog den enda som skulle förstå min lycka och bli lika glad som jag och skrika "åååååh" när varje låt börjar spelas, haha. Vi har ju faktiskt gått igenom tonåren tillsammans. Glad är jag för det. Hon är är förjävla bra!

Nu ska jag leta fram massa fler gamla godingar och ha som spellista när vi firar min 21års-dag om 2 veckor!! På tal om det, Madde kan du fatta att det snart är 3 år sen vi söp varenda gång vi fick en anledning till att supa? haha. Mysiga tider dedär!


Här bjuder jag på en bildbomb från åren som gått, enjoy!
   

   

   

  

   

  

   

   

   

  

   

   

   


Kommentarer
Postat av: empan

såååå kul!

2009-04-13 @ 11:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0