pissväder

Vart är solen och vårvädret egentligen? Idag regnar det ute. Inte kul.

Nu sitter jag iaf och käkar frukost, vilket inte går spec fort för jag har galet ont i magen idag. Fattar inte varför. Är verkligen öm i hela magen. Men förhoppningsvis går det över.

Snart ska jag ta mig en promenad till busstationen och hämta Jennifer, sen ska vi väl gå på stan en stund. Och köpa lite påskgodis såklart. Sen hem till mammsen och sova där och vara hundvakt eftersom hon åker till sthlm ikväll och hämtar Tilly. Det blir nog mysigt.

Känner mig lite opeppad idag måste jag säga, men det klart, har man haft 2 asbra dagar så får man väl acceptera en lite mindre bra dag.


tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0