påskis

Här kommer lite blandade bilder från denna underbara påskhelg. Inte för att jag märkt av speciellt mycket att det varit påsk bortsett från att det känns som att det varit söndag i 5 dagar nu. Men ett påskägg fick jag faktiskt av min kära pappa. Det innehöll både godis och pengar. Då blev jag glad.

Känns ändå som jag hunnit med mycket under dom här dagarna. Hängt med Jennifer och varit hundvakt och målat lite målarbok och sånt roligt. Haft lite badkarsmys med tända ljus och kladdkaka, lyxigt värre. Har även hunnit med årets första grillning, HUR gott som helst. Och i lördags tog jag och amanda ett glas vin, käkade massa onyttigt och färgade hennes hår. Söndagen blev det kak-kalas i tavelsjö, mycket smarrigt kan jag lova. Och sist men kanske ändå bäst, idag. Tog sovmorgon, for till elin, drack öl mitt på dagen (sånt man får göra när våren kommer). Vädret idag var UNDERBART. Så jag avslutade faktiskt kvällen med en timmes promenad. Väldigt olikt mig, men skönt vare.


   

    

    

  


Måste faktiskt avsluta med en bild och visa nått som inte händer alltför ofta:
jag med utsläppt hår. (har haft det 2 dagar i rad, vilket är rekord)

Har typ sammanlagt haft håret utsläppt 5 gånger sen jag tog bort hårförlängningen, haha. Men snart ska den dit igen.
Ska dissa blondfärgen också, det ni!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0