måndag igen

Sådärja, ny vecka igen då. Den här veckan känns bra. Bara jag inte blir sjuk nu, det skulle vara så typiskt min otur. På torsdag ska jag ju äntligeeeen få fixa mitt hår. Men jag är faktiskt lite nervös. Har ju varit såhär blond i 3(?) år nu typ, om inte ännu längre. Men lite förändring är alltid roligt.

Ikväll har jag hängt med mändi lite, det var mysigt. Var faktiskt ovanligt länge sen sist. Och idag fick jag ett par träningsskor av mamma, det var gulligt. Dom var jättefina, och sköna. 

Nu har jag knepat och knåpat lite på en önskelista också.

- Kaffebryggare + vattenkokare
- Laddare till ipoden
- Elvisp
- Presentkort (h&m, gina och skopunkten). Systembolaget funkar ju alltid också.
- Vinglas + något att fylla dom med
- Underkläder
- Frisörschampoo + balsam
- Dammsugare
- Kandelaber

jaa, typ det har jag kommit på än så länge.. och blommor är ju alltid kul också. Fast inte krukväxter, vi har 2 blommor i lägenheten och det räcker och blir över. Dom är nästan döende. Blommor är inte min grej.


Nu vill jag att tvättmaskinen ska bli klar så jag får sova sen, baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0