lovely day

Den här dagen har bara varit hur bra som helst. Inte för att det hänt nått märkvärdigt men, tror det kan vara vädret som gör det. I morse vaknade jag innan väckarn ringde, kollade ut och såg hur fint väder det var så jag klev faktiskt upp på en gång. Slapp stressa ihjäl mig också, för ovanlighetens skull.

Sen jobb mellan 12-16 bara, en kort dag, det var skönt. Efteråt mötte jag upp mändi och gjorde några ärenden. Märkte igår att mina bästa skor gått sönder också, så måste jag lämna in dom på lagning. Och även fast jag har minst 7 par andra skor hemma så är det ändå inga jag kan ha några dagar. Är inte det konstigt? Och inte nog med det, så gick jag på skopunkten för jag tänkte att jag kunde hitta några billiga bra skor att ha undertiden, men icket, istället går jag därifrån med 2 par nya sommarskor istället, haha. Bra av mig. Så skoproblemet är fortfarande inte löst. Jaja, nog om det.

Tog en promenad idag också, och när jag kom hem så bjöd Martin på middag. Han hade gjort en sjukt gott paj. Många vuxenpoäng till han faktiskt.

Så ikväll for jag och jobbade lite också. Kom ganska nyss hem. Jag älskar att jobba på kvällen. Men även fast vi va där 1½ timme ikväll så äre galet mycket kvar att göra imorgon. Jag får helt enkelt gå till jobbet tidigare imorgon.

Just därför borde jag försöka sova nu. Fan va långt inlägget blev såg jag just. Men jag skyller på skoproblemet. 

 

en påse med skor och en jätttesmarrig kall kaffe.

 

Den goda pajen som martin hade gjort.

Kommentarer
Postat av: empan

"Han hade gjort en sjukt gott paj."

svenska 2 ;)

2009-04-15 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0