jag hade tydligen trekant i helgen

Nee, det är klart jag inte hade. Men det har varit mina vänners aprilskämt till varandra idag. Sjukt roligt skämt måste jag ju säga. Men kanske lite tragiskt att mina vänner ens gick på det?! hahaha..

Jag har då som tur var inte blivit lurad idag. Jag har tråkigt nog inte lurat någon heller. Men jag är så dåligt på sånt.. Så fort jag ska säga nått som inte är sant så börjar jag bara fnissa istället. Nee, inte min grej helt enkelt.

Annars har dagen varit rätt pissig faktiskt. Eller, jättefint väder, det var ju bra. Men jag har mått illa i princip hela dagen. Varit yr och helt skakis. Jag borde handla hem mat, tror nästan det är näringsbrist jag har. Skärpning nu.

Imorgon hoppas jag iaf på att må bättre så jag kan träffa mändi och så vill jag träna på kvällen.


krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ähhh malle två snoppar kan väll inte va helt fel

2009-04-02 @ 16:45:40
URL: http://ilajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0