inte så najs

Idag har jag hunnit med riktigt mycket faktiskt. Det känns skönt. Jag borde börja stiga upp tidigt oftare. Var iaf och kollade på lägenheten idag, den va inte så fräsch måste jag säga. Men jag ska nog ta den ändå om dom kan tänka sig att fixa till den en del. Köksluckorna va liksom gula, hallå?! Men aja, får jag den så tar jag den. Fräscha till den kan jag alltid göra själv i värsta fall. Får hålla tummarna för att den blir min. Och blir den inte det så kommer det alltid andra lägenheter, inget mer med det. Får ta det som det kommer.

Så har jag storstädat lägenheten idag också. Imorgon är det visning igen. Nu är vi uppe i 900kr avdrag på hyran. Me like. Och imorgon ska jag upp tidigt igen. Ringa samtal och sen göra massa ärenden på stan.


Och just nu är jag på extremt jävla dåligt humör. Jag har lite svårt att hantera min ilska ibland känner jag. Det enda jag vill göra är att slå nån och he sönder saker. Inte bra.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0