gomorron gomorron

Uppe med tuppen idag. (ja, kl 9.15 är tidigt för mig). Med tanke på att jag är ledig idag och hade kunnat sova hela dagen. Men icket. Klev upp tidigt, ringde ett viktigt samtal och nu ska jag snart göra mig i ordning och fara och göra några ärenden. Är lite förvånad över att jag ens orkar va vaken faktiskt, somnade inte fören vid halv 4 inatt. Men jag är taggad till tusen idag av någon anledning. Det här är en bra dag känner jag.

Varför känns det som att det är min födelsedag idag? haha. Det är ju 19 dagar kvar. Konstigt.


Och VARFÖR ska mäklaren ringa så jävla tidigt på morgonen för? Har inte riktigt fattat grejen!


Jaja, duschen nästa! tjaooo



På tal om bra dagar. Här är en bild från en utav dom lyckligaste dagarna i mitt liv.
"Vi som är vi"

Kommentarer
Postat av: empan

vi är som vi, ja.. klockrent!

tyck om dig darl

2009-04-07 @ 10:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0