fredag

Ledig dag idag, men klev ändå upp tidigt för att ha en heldag med Jenny och barnen. Efter det for vi och handlade tacos och så var typ halva släkten här och käkade middag (eller okej inte halva, för min släkt är så stor att jag inte ens orkar räkna hur många vi är, men ändå, vi var många iaf). Det var jättetrevligt. Som inflyttningsmiddag kan man säga, bättre sent än aldrig. Fick presentkort på h&m också så nu ska jag äntligen gå och köpa min bikini som jag velat ha så länge.

Sen kom Elin hit och så for vi och hälsade på Amanda i hennes nya lägenhet, liten, men mycket mysig. Jag gillaren! Har varit en riktigt bra dag faktiskt.

Men nu borde jag försöka sova lite kanske, ska ändå orka upp och jobba imorgon. Men först ska jag ÄNTLIGEN se senaste avsnittet av gossip girl.


you know you love me, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0