dyngdyngDYNGtrött

Helt sanslöst vad trött jag är idag. Har som inte ens vaknat till sen imorse, då äre illa. Började dagen med att försova mig så jag fick stressa som satan för att hinna med bussen. Hade så bråttom att jag fick ta med mig kaffe i en plastmugg och försöka springa till bussen och dricka kaffe samtidigt, det gick väl sisådär. Men det funkade.

Jobbet gick bra idag, träningen gick bra, allt har som gått rätt bra trots att jag gått runt och halvt sovit hela dagen. Men antar att jag får skylla mig själv när jag ligger och pratar i telefon till halv 3 på natten. Men det vare värt. Ett bra samtal. Du är bra! Jävligt bra.

Nee, hade tänkt skriva massa mer men somnar snart sittandes. Nu blire greys och sova.

ps. imorse hade jag fått sms om att vi får minst 600kr i avdrag på hyran den här månaden. det kunde ju inte komma mer lägligt. jag gillare! ds. 
 



kaffe och cigge, bra frulle!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gillar din blogg! :)

Ha en bra dag!

2009-04-06 @ 09:48:41
URL: http://stephanieochlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0