det här med våren och shopping

För det första, idag får man verkligen säga att det är vår. Underbart väder idag.

Och för det andra, VARFÖR blir man så shoppingsugen när det blir vår för? Jag vill inte göra nått annat att än spendera pengar. Tråkigt nog har jag inga pengar att spendera men, om jag hade det skulle dom va slut redan.

Och inte nog med att jag just klickat hem ett par skor jag inte vet hur jag ska ha råd att betala, så funderar jag också på att ta ett lån och köpa en bil som jag just kärat ner mig i. Visst låter det bra? Kanske inte. Men, funderar ändå på att gå på banken och prata med dom. Att fråga skadar ju inte. I värsta fall får jag väl råna en bank eller nått.

Om man ändå vore rik och berömd.. eller rik iaf... det skulle va trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0