bloggtorka

Jag brukar alltid kunna skriva hur mycket som helst här. Men just nu har jag faktiskt inte mycket vettigt att skriva, så därför är det lika bra att låta bli. Tänkte ba lägga in lite bilder från helgen.




Jag och elin började tidigt i lördags. Dock bara med en 3,5a men, svårt att låta bli en kall öl när det är 32 grader i solen.



En gruppbild på ollestoan



På min födelsedag njöt jag av solen, ciggen och ipoden. (dock inte av bakfyllan)

   

Det fina som jag fick på posten av min soulie. Klockrent kort, underbart linne.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi har samma färg på ipoden.. Bra smak där! (ännu en gång;)

2009-04-29 @ 22:49:25
URL: http://lifeofangelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0