blablabla

Har typ inget vettigt att skriva idag heller. Tråkigt nog. Hade en deppdag idag, så tog ledigt från jobbet första timmarna så jag bara behövde ta stängningen. Och istället for jag iväg och tränade bodypump när jag hade vaknat, och sen tog jag tag i att tvätta också. Egentligen är det ju inte direkt jobbigt, men det tar ju sån jäkla tid.

Sen for jag som sagt och jobbade två timmar sen träffade jag elin en stund och tog en cigge i solen. Jag gillare.

Valborg imorgon då.. jag känner mig lite... splittrad? Men ändå taggad! Tar kvällen som den kommer helt enkelt. Jag måste förövrigt ha världens mest omtänksamma chef. Hon va rädd att jag skulle måsta va ensam imorgon så hon frågade om jag ville följa med dom ut till deras stuga. Nu ska jag ju inte det men, tanken var väldigt gullig.

Jag var väldigt modig idag. Man man måste ju våga för att vinna. hahah...



Valborg förra året. Kan det SNÄLLA bil sådär najs väder i år också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0