pissdag

Sov alldeles för länge, får sjukt mkt ångest av att sova bort en halv dag. Och inte nog med det så har jag FORTFARANDE huvudvärk, känns som att jag borde ringa läkaren imorron. Det här känns ju inte normalt. For iaf ner på stan en sväng, shoppade lite och det är väl det enda bra med hela den här dagen. För nu kom jag på att idag är sista dagen den här månaden vilket innebär att jag ska betala f-kassan. Men har jag fått någon inbetalningsavi kanske? Nej! Hur lätt är det då att betala.. jävla skitskuld! Är på galet dåligt humör just nu känner jag.. Och desto argare jag blir desto mer ont i huvudet får jag. Så jag borde försöka göra nått roligt nu istället!


En ball klänning jag köpte från gina idag. Inte riktigt min stil men jag tycker att den var ball. Får helt enkelt se om jag behåller den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0