perfa

Eftersom jag både ville ta det sjukt lugnt ikväll men samtidigt dricka, så kunde de ju inte bli så mkt bättre än att min käre vän elin kom förbi och slappade och hade med sig lite smarrig alkohol också, riktigt bra kväll. Dock är jag sjuuuuuuukligt sugen på att fara ut på krogen och dansa som fan. Men det får bli nästa helg? Just nu måste jag bli frisk. Och ibland när jag läser vad jag skriver så låter de som att jag är alkis, men som tur var är det inte så. Jag älskar att övertala mig själv, haha! Och jag längtar till nästa helg, taggggga!

Idag träffade jag för övrigt LO, min mammas kusin som lärde mig köra bil på riktigt, och han lovade att jag skulle få komma förbi och köra bmw nån dag, iiiih! Egentligen är bmw inte riktigt min grej, för som vi alla vet så äre ju audi som gäller, haha.. men jag älskar iaf just den bmwn, betalar lätt en körlektion för att få köra lite. Och på tal om att köra bil så fick jag höra idag att jag var duktig på just det, de gör mig alltid lika glad.


bla bla blaaaa så sjukt mycket ointressant svammel.. men de bjuder jag på! 

varseeeeegooooo, gonattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0