noll koll

Martin säger:
vad gör du uppe?


Jag säger:

undrar jag också


Martin säger:
haha jobbar du imorrn?


Jag säger:

jaa


Jag säger:

juste fan


Jag säger:

de gör jag ju


Jag säger:

tack för påminnelsen


Martin säger:
hahaha


Martin säger:
när börjar du då?


Jag säger:

hmm


Jag säger:

bra fråga


Jag säger:

gud jag är sämst


Martin säger:
haha


Martin säger:

vad gör du då?

Jag säger:

hade fastnat i massa klipp på youtube


Jag säger:

tappade allt


Jag säger:

va hemskt


-
Youtube är farligt, jag vet inte huuuuur många gånger jag fastnat vid datorn för att jag kollat på massa klipp där. Jag skulle ju sova för lääääänge sen. Tur att jag blev påmind nu iaf, annars hade jag garanterat suttit här minst en timme till. Nu måste jag gå och kika i min kalender vilken tid jag börjar, sen är det bums i säng!!



haha charmig bild på oss sen studenten, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Martin

hahahahahahahahahhahahah =)

2008-09-08 @ 01:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0