mitt liv ger mig magsår snart

Och framförallt den här dagen. Har haft så mkt att göra idag att det känns som att jag inte kan tänka längre. Var på jobbet vid 9.30, städade undan och bytte kampanjen på gatuprataren, så ringde mäklaren och jag fick komma och kolla på lägenheten imorron. Sen var det full rulle på jobbet heeeeela dagen, byta kampanj i alla fönster och göra om dockorna i skyltfönstret. Sen vare kunder HELA tiden, och som pricken över i:et så blev det även stopp i toaletten. Jag skulle sluta kl 16 men kom därifrån vid 18. Men inte mig emot, pengar pengar pengar!
Jag ÄLSKAR mitt jobb!!

Sen när jag kom hem så for jag iväg och handlade lite och sen tryckte jag i mig lite middag. Har tappat matlusten senaste tiden, varför vet jag inte men.. den kommer väl tillbaka så småningom. Fördelen med att inte vilja äta är ju att det blir billigare, om man ska se nått positivt i det hela, haha! Och senaste 2 timmarna har jag typ inte gjort annat än att prata i telefon, är så mycket som ska fixas nu. Mer jobb, lån, folk som vill borga för mig.. osv osv osv.
Men vem har sagt att livet ska vara enkelt?

SNÄLLA låt allt gå bra nu, jag vill så gärna. Det var länge sen jag kämpade för något så mycket som jag gör nu.

håll tummarna för mig, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0