lite ledigt

Idag har jag varit ledig, det har varit skönt. Fast känns ändå som att jag haft jättemkt att göra. For till stan vid 12, träffade elin, gick förbi jobbet en sväng, sen möte på ungdomsslussen som gick asbra, sen förbi jobbet igen för att försöka fixa nån som ville jobba åt mig imorron, och det gick också jättebra. Sen ringde jag han bankgubben igen och han skulle höra av sig till mig på måndag, så jag hoppashoppashoppas att han har nått bra att säga. Nu är det bara banken det hänger på! Och att den andra personen inte hinner före mig såklart.

Ikväll ska jag lägga mig supertidigt för imorron 6.30 drar vi till IKEA, yeeeeeiiii!



En bild på mig och tjejerna i sundsvall long time ago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0