länge sen sist

Länge sen jag skrev nått här nu. Har varit i bullmark sön-tors och bara slappat, hur skönt som helst. Har lite svårt att slappna av nuförtiden eftersom jag vant med mig att ha typ tusen grejer att göra varje dag. Men nu ÄNTLIGEN börjar allt kännas bättre. Mamma har fått lägenhet nu så, kan slappna av lite nu igen. Blir att bo hemma några månader till och spara pengar tills jag får mitt heltidsjobb. Så på måndag när jag får min golön (fick 1200kr mer än vad jag trodde, så de är ju inte helt fel), då ska jag på stan med amanda och shoppa lite hade jag tänkt. Behöver en ny dunjacka, skor, och så lite varma tröjor. Så ska jag även passa på att betala bort en stor del av min skuld till f-kassan. Vill bara bli av med den. Nee nu ska jag lägga mig tidigt, vilket börjar bli en skön vana. Det är sjukt att jag sover 9-10 timmer/natt och ÄNDÅ är trött jämt.. men de kanske är årstiden?



Det blir den fina röda igen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0