Jag kan inte släppa Daniel Karlsson

Nu när idol är igång igen så gick jag in på youtube för att kika lite, och självklart hamnade jag på Daniel Karlsson från förra året. Jag kan verkligen inte släppa hur sjukt grym han är!!! Varje gång jag lyssnar på honom, framför allt hans audition så får jag gåshud över hela kroppen. Vad gör han nu egentligen? Jag hade verkligen hoppats på att få höra massa mer av honom. Och jag grät faktiskt när han åkte ut ur idol, kanske töntigt men han förtjänade faktiskt att vinna.

Kapten Karlsson




Och nån som är så sjuuuukt grym i år är ju han Lars Eriksson, den låten som han hade skrivit själv skulle jag göra vad som helst för för att få ha på datorn. Galet bra! 

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.611667

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0