jag älskar att ha mycket att göra

Idag har jag gjort massor.  Möte på mobila teamet, sen for jag till stan och hängde med elin & ida en stund, sen arbetsförmedlingen, ungdomsslussen, frissan och en sväng förbi h&m också. Sen ringde chefen och frågade om jag ville jobba, och självklart ville jag det. Så det blev några timmars jobb idag också. Har haft så mkt att göra att jag totalt glömde bort att man ska hinna äta också. Åt fruskost vid 9 innan jag for hemifrån, sen blev det inte middag förens jag kom hem vid 18.30, haha! Magen kurrade lite lagomt mycket då.

Imorron fick jag en tid hos frissan, så nu ska jag bli korthårig. Gruvar mig lite men de blir nog bra ändå. Och så hoppas jag på att få jobba några timmar imorron också!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått MIN dator, och gud så skönt det är ha MIN musik och MINA bilder.
Just därför tänkte jag lägga upp några posebilder nu, wohooo!

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0