hopplöst?

Har ringt typ 10 samtal idag och försökt på tag på en lägenhet, men det ser verkligen inte ljust ut för 5 öre. Däremot hoppas jag på att kanske få köpa mig en lägenhet snart, men man ska ju aldrig hoppas för mkt här i livet.

Trött är jag idag också, inge lite heller. Klev upp kl 7 i morse på min lediga dag och har varit barnvakt hela dagen. Jag vill verkligen vara pigg och festa, men det lär ju inte bli nått av med det, haha. Hade tänkt ta en powernap när jag kom hem men.. vad hände med det? Vilken miss av mig, jag hade verkligen behövt den.

Ikväll ska jag antingen lägga mig jättttetidigt eller så kommer elin hit och dricker lite cider med mig.


Roligaste kommentaren idag "jag fattar inte hur jag kunde tycka att han va läcker!!".. hahaha.. läcker? vem använder det ordet? jag gillar min vän!

tjarååå



Dom är så söta!! Jag vill också ha barn... snart iaf, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0