hemsk söndag

Jag brukar älska söndagar. Ligga i soffan en hel dag och bara se massa bra på tv och va sliten sen dagen innan. Men den här söndagen sööööög! Det började redan i fredags med att jag hade jätteont i huvudet, sen fick jag lika ont igår, och tänkte att om jag sover blir det nog bättre. Men icket. Fick byta bort min jobbdag idag och förlora massor av pengar, samt ligga en hel dag och lida. Hade hellre varit bakis än att ha såhär ont i huvudet. Eller åtminstonde festat igår så jag hade kunnat känna att jag fick skylla mig själv. Men de här suger. Den här huvudvärken måste försvinna för jag har massor av saker som jag ska orka göra i veckan.

Och hur länge är det egentligen normalt att ha sånhär hemsk huvudvärk? När det gör som mest ont blir jag yr och mår jätteilla. Usch!

Helgens plus är iaf att mitt m ringde. Det gjorde mig glad! Jag hoppas på besök snart. Lite one tree hill och beck skulle ju inte sitta helt fel just nu. Tråkigt nog äre lite för kallt för en balkongövernattning nu. Anyway, jag saknar dig.


tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0