en lugn helg... igen! och massor av minnen

Nu är jag inne på min andra vita helg. Känns skönt på ett sätt men ändå får jag lite ångest. Jag vill uuuuuuuuuut! Jag vill dricka, dansa och decka. Och ligga en hel söndag och vara sliten. Ja, jag tycker att det är ganska mysigt ändå. Men jag jobbar hela den här helgen så, då fick de bli en nykter helg för att orka.

Jag är så sjuuuuukt sugen på en liten roadtrip. Spelar ingen roll om det är sundsvall, uppsala eller sthlm. Jag vill nånstans bara. Bo på hotell och ha det mysigt. Shoppa och festa en hel del. Varför är ingen annan taggad på det för? Eller är nån det? Säg till för jag vill dra nuuuuuu!


Bilder från när jag och elin var i uppsala/sthlm en helg och hade det alldeles för trevligt:

     

    



En helg med mina bästa tjejer i sundsvall:


       
 
 

En helg i åsele för länge sen, den bästa någosin:

   

  


Storsjöyran förra sommaren:

   

  


Stockholm i våras med massor av shopping och fest med sena efterfester:


    

  


Inte riktigt nån ordning på när allting var men, jag saknar alltihopa så sjukligt mycket!
Det var glassigt. Min och Elins uppsala/sthlm-resa är oslagbar än så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0