ännu en sliten söndag

Idag är jag trött, men faktiskt inte ett dugg bakis, det är skönt. Jag blir sällan bakis nuförtiden, men de ska man väl vara glad för antar jag? haha. Igår var iaf riktigt naaaaaajs. Jag älskar att festa, jag älskar corona, jag älskar att det är så mycket studenter här. Jag måste helt enkelt börja gå ut oftare.

Förfestade med empan igår, sen drog vi på corona, och de var lika roligt som det alltid brukar vara. Sen åkte jag med martin till nordmaling en sväng, haha varför vet jag inte riktigt? Men det var kul iaf. Så kom jag hem vid halv 5 nån gång tror jag det var, käkade lite fyllekäk med malin sen deckade vi på dirr. Helt sinnes hur trött jag var.

Idag har varit en lite sliten dag, men jag har iaf fått hjälp av elin att bleka håret. Sååååååå skönt. Och resultatet blev asbra! Tack vännen.

Nu borde jag sova snart så jag orkar med en ännu en jobbvecka!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0