lite rutin på livet

Hela min vecka har sett ut ungefär som såhär:

- Jobb 9.30-16
- Sitta vid datorn en stund
- Äta middag
- Se på tv
- Ta en kopp te
- Sitta vid datorn/tvn en stund till
- Sooooooova!

Jag gillar rutiner.

Imorron är sista dagen sen har jag en helt ledig helg, ska bli så himla skönt. Blir nog filmkväll imorgon sen förhoppningsvis bullis på lördag till söndag. Har tänkt va nykter ett bra tag nu hade jag tänkt, hur länge det varar vet man aldrig, men den som lever får se helt enkelt.

Imorse när jag kom utanför dörren så såg jag att det hade snöat. Va händeeeeer? Det är ju bara oktober. När brukar det börja snöa egentligen? Jag blir förvirrad. Vill inte ha vinter än juuu.

Ne nu ska jag spela lite spel sen sova, baj!




Jag saknar min bruna lugg, måste nog göra om det snart igen.
När jag har råd vill säga, för jag är fattig som en kyrkråtta den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0