länge sen sist

Har tråkigt nog inte fått internet än så jag passar på att uppdatera lite från jobbet. Har känts som att jag haft jättemycket saker som jag vill skriva men nu när jag väl har en dator så kommer jag inte på något att skriva överhuvudtaget, haha.

Men men, livet rullar på och jag har haft supermycket att göra på jobbet senaste 2 dagarna. Är helt slut i huvudet efter att jag låst igen butiken. Men det är ju så det ska vara, jag älskar när det är såhär mycket att göra. Tiden går ju så sakta när det inte finns något att göra.

Jag har en klump i magen som inte alls känns bra. Måste kolla upp lite grejer nu sen springa till bussen.


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0