hängig dag

Har varit riiiiiktigt sliten idag. Missade min läkartid för jag var så galet trött, rann ur ögonen när jag vaknade. Sen somnade jag om ett tag och mådde inte så mkt bättre nästa gång jag vaknade. For till jobbet men fick gå hem 2 timmar tidigare, det behövde jag. Min kropp vill verkligen inte samma sak som mig just nu. Jag känner mig pigg, jag mår bra, men min kropp orkar ingenting alls. Min matlust är helt borta. Och när jag väl äter vill jag bara spy. Ne om man skulle gnälla lite mindre och göra någon nytta istället. Tror jag ska cykla iväg på h&m och se om dom har nått fint halsband som jag kan ha imorron.

Imorron är det ÄNTLIGEN lördag! Är inge lite taggad. Som vi har väntat elin!!!

tjarååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0