halloween

Då hade man jobbat färdigt den här veckan, riktigt skönt. Allt har gått bra så jag hoppas chefen är stolt över mig när hon kommer tillbaka hem igen. Idag stängde vi tidigt så jag hann kila iväg på h&m och köpa mig en riktig mysdress, snygg också för den delen. Värd varenda krona eftersom jag tar på mig mjukis direkt jag kommer hem från jobbet.

Efter det så gick jag och anna och köpte mat på max och satte oss på jobbet och käkade, sen så tog vi tag i att röja undan lite i personalrummet så att det ska se någolunda fint ut där. Och så har vi massor av planer på att måla om, köpa nytt bord osv. Men får se om chefen går med på det!

Ikväll ska jag vara hemma och se idol med mammsen och försöka somna tidigt, så drar jag till bullis imorgonbitti. Det ska bli så skööööönt.

ps. det hoppar runt massor av pumpor på min mobil, jättekonstigt. ds.




En gammal bild på mig och elin. Alla tankar går till dig idag vännen.
Du är stark, du är bäst, du är min finaste.

Puss

Om du ringer, hem till mej,
mitt i natten, de är okej.
för du vet, jag finns här för dej.
Vindar vänder men du och jag,
vi ska va vänner natt och dag,
och vi vet, vi vet var vi står.

Inga hinder stoppar oss,
inga lögner krossar oss.
För vi vet, vi vet var vi står.

När du gråter kom ihåg,
när man delar är man två.
Å vi kan, hjälpa varann.
Ja tillsammans står vi här,
ser vart alla vindar bär.

En gammal låt, våran låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0