färdigflyttat

Nu är vi klara med flytten och allt har gått hur bra som helst. Känns riktigt skönt att äntligen få känna sig som hemma igen. Nog för att det förhoppningsvis blir flytt för mig snart igen men, det här funkar bra tills vidare.

När jag får internet vet jag dock inte, men får hoppas att det blir snart. Just nu sitter jag hos min elin och vi ska fara och handla massa gott på maxi och se idol ikväll. Mysigt värre.

Utgång imorron? Inte utgång imorron? Kan inte bestämma mig.

Hade som inget mer att skriva just nu, maxi nästa!

baj!



Bäste vän!

Kommentarer
Postat av: anki

Hoppas att du hittar en egen lägenhet snart. Så att du får rå om dig själv. Kram Anki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0