en måndag

Idag har jag inte gjort annat än att sova riktigt länge och slappat. Har varit skönt men samtidigt helt sjukt tråkigt, jag blir som så rastlös. Var och hämtade mitt paket som kommit från h&m, och tro det eller ej men en tröja var trasig när jag fick den. Mindre roligt! Men jag får helt enkelt bara reklamera den och köpa en annan istället.

Borde verkligen gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp tidigt imorron, men jag har jobbigt nog lyckats vända på dygnet. Finns det något värre kanske? Anyway, ska vara på sjukhuset vid 10 och möta upp Amanda och hålla henne sällskap innan operationen. Och så ska jag träffa min gås imorron också, mycccchheee trevligt!


Det var väl ungefär allt jag hade att säga idag, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0