duktiga jag

Min dag började på sämsta tänkbara sätt. 5 min innan bussen gick sprang jag runt utan byxor, för mina jeans var tydligen i tvätten, och mina andra jeans är hål i, och mina strumpbyxor var spårlöst försvunna. Så jag fick fara iväg till jobbet med trasiga jeans. Och när jag väl är på väg till bussen och ska ta min morgoncigg så märker jag att jag har min tändare i andra jackan, kan man bli less för mindre? Men men, trots en kvarglömd tändare och ett par trasiga jeans så gick dagen bra ändå. Dagen gick faktiskt väldigt bra. Idag var det en kund som sa det bästa nån någonsin sagt: "tack för en jättebra service", det gjorde mig jätteglad. Då kände jag verkligen att jag faktiskt är en bra säljare! KNIP! (knip fattar nog ingen om det inte skulle vara någon annan polare som läser det här, haha) Internt sådär!

Imorron känns som en dryg dag. Ska upp jättetidigt för jag ska vara hos läkaren kl 8. Sen hem igen, och sen jobb. Känns som att jag måste åka fram och tillbaka en del.
Men vad gör det om 100 år?

Jag längtar till lördaaaaaaaaaaaag! Jag vill ha lördag nu!!!!!





   





(en saknad Diva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0