att sakna

Hela dagen har jag tänkt på hur mycket jag längtar tillbaka till när man var typ 15-16 år. Och längtar inte tillbaka mindre när jag lyssnar på massa gamla låtar. Vet egentligen inte varför jag saknar det så mycket. Men på nått sätt så kändes allt så mycket mindre komplicerat på den tiden. Visst hade man sina problem då också men, det känns som att desto äldre man blir desto större blir ens problem.

Jag gillar helt enkelt inte det här med att bli vuxen, det var ungefär allt jag ville komma fram till.

Nu ska jag dricka mitt te sen ska jag försöka somna tidigt. Måste sluta vara så trött hela tiden.





En gammal bild på en brun, fräsch 18-åring.

Försöker verkligen komma på om det är mitt gamla liv eller mitt gamla jag som jag egentligen saknar.
Verkligen värt att ta sig en funderare över.

nattiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0