älskade söndag

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag ÄLSKAR söndagar. Det är enda dagen på hela veckan som jag verkligen kan slappna av och bara få va. Det gillar jag! Och inte nog med de, det är ju bra program på tvn från de att man vaknar tills man går och lägger sig.

Det enda jobbiga med söndagar är att det är en såndär typisk tänkapåallt-dag. Just den här dagen har jag tänkt mycket på hur mitt liv skulle se ut idag om inte allt tråkigt hade hänt för några månader sen. Men jag tror verkligen på det här med att "det finns inget ont som inte för något gott med sig", och att allt har en mening. För trots att livet vissa dagar känts totalt meningslöst, så tog jag mig igenom det och är 1000 gånger starkare som person nu. Jag har också lärt mig att uppskatta saker mer och inte ta något för givet.

Men allt är inte helt hundra än. Det gör fortfarande ont i hjärtat och jag önskar för allt i världen att det här aldrig hade hänt. Jag menar, vem vill att ens förälder ska göra såhär mot en? Och vem vill vara bostadslös som 20åring och inte ha någon trygghet? Det finns så mycket mer jag vill skriva, men eftersom jag inte har någon som helst aning om vilka det är som läser det här så tror jag att jag får hålla det för mig själv.


ps. jag saknar mitt m också, jättemycket. dags för dig att komma hit nu ds.

Här kommer lite bilder från gårdagen som jag snodde från elin :)


 

Först var jag, mamma, maggan och elin och såg Turnén 2008 med Soran, Özz, Måns och Björn. Det var värt varenda krona. Skrattade mycket och så hade vi bra platser också, kan ju bero på att vi var ute i tid, haha!

  


Sen satt jag och elin och drack lite i spöregnet och taggade för utgång.
 

Och här är en söt bild på mina bästa brudar inne på en toalett på corona.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0