tv-dagen

Söndag är verkligeeeeen min tvdag, har sagt det förut och säger det igen, det är så GALET mycket bra på tv på söndagar. Jag gillare!

3 dagar jobb nu sen är jag faktiskt ledig flera dagar, det ska bli skönt. Vet dock inte vad jag ska hitta på men, njuta av att göra ingenting kanske.

Jag skulle vilja åka bort ett tag. Känner verkligen att jag skulle behöva ett miljöombyte, även om det bara är för en helg. Komma iväg, festa, shoppa, njuta av ledighet och bo på hotell. Det är precis vad jag skulle behöva just nu. Men finns inte en krona till det tråkigt nog.

Nu är det ganska precis 2 år sen som jag och elin var i uppsala. Jag skulle göra mycket för att få spola tillbaka tiden. Jag kan verkligen inte släppa det. Jag saknar det så mycket. Sällskapet där var underbart. Nog för att jag i dagens läge aldrig mer skulle vilja se någon utav dom, haha. Men just DÅ var det lovely. Jag har ju en förmåga att falla pladask för idioter och komma på det ett bra tag senare. Men bättre sent än aldrig.

Jag vill skriva så mycket. Om svek, besvikelse och hur ont det gör att verkligen inse fakta. Att släppa den där perfekta bilden man målat upp. Men det får bli ett annat inlägg. Nån annan gång. Jag vet inte om jag saknar dig eller hatar dig just nu. Kanske är det meningen att vi ska bryta här. Som sagt, det här med killar. Jag faller för idioter. Har alltid gjort och lär alltid göra.

hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0