tragiskt men sant

Att Lars fick lämna Idol var ingen stor besvikelse direkt. Från början hejade jag verkligen på honom, men sista tiden har han bara gjort bort sig. Som Elin skrev "att va i trotsåldern 25 år för sent". Det är så sant! Duktig på att sjunga men irriterande i övrigt.

Nu har jag iaf införskaffat ett nytt tangentbord, yeeei! Skönt att kunna skriva som vanligt igen.

Så var jag hos tandläkaren idag också, och tro det eller ej, men jag hade inte ett enda hål. Vilken lättnad. Trodde att jag skulle ha minst 5 st och typ måsta göra rotfyllning och allt sånt där hemskt, men icket. Måste bara fixa en lagning sen tidigare, 1300 kr tjohej. Usch va dyrt det är.

Imorron kommer Jennifer, det ska bli så myyyysigt. Min favvo!

 


Dom säger att vi är lika! Hon har en ljus framtiden den ungen, haha! Skämt å sido. Men helt sjukt hur vi kan vara så lika när vi trots allt bara är kusiner.


ps. idag gjorde jag och elin något galet. galet men roligt, haha. ds

Kommentarer
Postat av: Elin

Skitroligt!

2008-11-08 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0