sen jobbkväll

Ikväll har det varit inventering på jobbet, och jag kan ju säga att jag inte är van att jobba till halv 1 på natten. Men tycker ändå att det är rätt skönt med tanke på att jag är en nattmänniska. Och OB är ju alltid kul. Fick väl ihop sisådär tusen spänn bara på en kväll, inte helt fel. Och så ska jag få jobba imorron och på torsdag också eftersom vi har en dekoratör som kommer och ska fixa i butiken, så jag ska få hjälpa till och förhoppningsvis få lära mig något. Så med dessa extratimmar hoppas jag på att få ihop en golön, det skulle sitta fint.

Jag borde sova nu om jag ska orka upp imorron, men är verkligen inte ens lite trött. Är helt uppe i varv. Får väl lägga mig och se nån film eller nått.. Ska försöka hinna förbi läkaren imorron innan jobbet också, min rygg mår verkligen inte alls bra. Tror att jag borde börja träna, då skulle jag nog slippa ha så ont hela tiden, är så otränad som man kan bli. Och eftersom jobbet betalar träningen åt mig så förstår jag inte riktigt vad jag väntar på? Bättre tider kanske? Borde ta mig i kragen helt enkelt.

Ne, nån film nu sen sova. nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0