mest sliten i hela världen

Det där med att vara nykter fram till nyår sket sig big time för mig. Men det gör mig ingenting, för det var jättetrevligt igår. Förfest med tjejerna, sen olles, sen gick vi till elin och somnade inte förens halv 7 imorse. 5 timmars sömn och sen bakismat, kebabrulle och stripsmeny, de satt inte helt fel. Efter det har vi bara legat i soffan hela dagen, elin försöker få mig att se en film men jag somnar bara hela tiden.. så jag har som ingen aning vad de handlar om.

Nu ska vi äta lite kaka och dricka te, sen kanske man skulle försöka hitta någon ork att ta sig hem. Jag kommer säkert somna på bussen, skulle vara typiskt min otur.


Malle: ååh, jag vill ha sexx

Elin: vaa? jag skulle inte ens orka sära på benen just nu


 

  


Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag driker upp nåns öl.. bildbevis

2008-11-16 @ 16:20:32
URL: http://ilajn.blogg.se/
Postat av: Lars

Synd att man inte hann träffa dig..hade ja vetat att du gått ut på olles hade ja ju kommit dit..men vi ses nästa gång nån e i stan hos nån :D kramar

2008-11-21 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0