massa näsblod

Skulle egentligen vara hemma ikväll och göra ingenting, men bestämde mig i sista sekund för att gå ut nykter eftersom jag ändå skulle skjutsa anna och malin till stan. Kvällen var trevlig fram tills det att en kille nockade mig så jag började blöda näsblod (lyckades bloda ner halva olles-toaletten, haha) och det känns ungefär som att jag knäckt näsbenet. Kan inte ens röra på näsan. Killen blev senare utkastad och åkte polisbil därifrån, så de glädjer mig lite grann iaf! Även om jag har hur ont som helst. Men eftersom näsan åtminstonde är rak fortfarande så får jag hoppas att det är okej. Morgondagen får avgöra helt enkelt. Att åka upp på akuten en lördagnatt känns ändå rätt hopplöst.

Nu ska jag proppa i mig lite verktabletter och försöka få nån sömn. Ska upp om 5 timmar och sen blire att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0