glaaaad

För första gången på ett bra tag känner jag verkligen hur glad jag är, på riktigt! Helgen har varit underbar och allt känns som bara bättre just nu.

Blev bullis i lördags för min del. Vi gick över till grannarna och drack öl och snackade skit och hade allmänt trevligt, kul att träffa lite folk. Men vid 23 var jag dyngtrött så jag tog med barnen och gick hem och la dom och tror nästan att jag var den som somnade först av oss tre, haha. Sjukt vad sliten jag var. Så fick jag höra att jag skulle bli en jättebra mamma, det värmde! Och igår var det 5-årskalas på holmsundsbadet, och det var huuuur kul som helst. Var riktigt länge sen jag badade faktiskt. Har dock ont i kroppen idag, men det är smällen man får ta när man ska försöka leka lika bra som barnen, hah.

Idag var också en bra dag. For ner på stan med mammsen och shoppade litegrann. Så var vi hos frissan och klippte oss också, riktigt skönt.

Jag gillar livet just nu helt enkelt. Får ta vara på dom här bra stunderna.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0