bra fredag

Idag har varit en bra dag. Jobbet gick asbra och alla är så snälla och säger så mycket fina saker, jag blir så glad. Så har det varit en lugn dag men ändå har det funnits saker att göra hela tiden, det är skönt. Nu måste jag bara få ihop skyltfönstret på något snyggt sätt imorron, klurigt värre.

Sen har det varit en hemmakväll med sällskap av empan, ilajn och mändi. Idol och singing bee. Inte helt fel. Och imorron äre spelkväll med tjejerna, det blir nog trevligt. Dock ska jag hem när alla andra går ut på krogen, men de känns helt okej det också, Det är ju faktiskt real world på MTV kl 23, och det får jag ju inte missa.

Nästa helg har jag varit nykter 1 månad, wohoo. Eller nykter och nykter, har ju druckit nån cider och öl nån gång, men inte varit full iaf. Det känns bra, är stolt över mig själv. Har iofs inte så mycket val, för alkoholen kommer bokstavligen ta livet av mig om jag inte lägger ner ett tag. Men det funkar bra det här också.

Nu ska jag lägga mig och kolla på dom sista sex and the city avsnitten sen försöka sova.

gonatt!




sjuktligt bra program, jag är helt fast. utan tvekan bättre än en fylla, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0