att inte kunna sova

Har haft jättesvårt att somna senaste kvällarna/nätterna. Som igår, jag la mig i sängen vid tio, stängde av tvn just före tolv, och somnade inte fören halv två.. HALV TVÅ liksom!? Varför? Låg och vred och vände på mig, gick upp och drack vatten, la mig igen, kunde inte somna, läste lite, och somnade till slut som tur var. Men det sjuka är att jag gick ju isäng vid tio just för att jag va så sjukligt trött. Då äre ju som så konstigt att jag inte somnade fören 3½ timme senare. Kanske låter som dagens i-landsproblem men de äre faktiskt inte. Hoppas på att kunna somna bättre ikväll för jag ska vara hos sjukgymnasten cptidigt imorgonbitti. Och det  finns ingen annan tid före jul så jag MÅSTE helt enkelt ta mig upp.

Och sjuk känner jag mig också, till och från. Ena stunden är jag hängig och andra stunden helt pigg. Tog iaf ledigt från jobbet imorron, känner att jag behöver en dag att vila upp mig.

Jobb på lördag och sen bullis, om jag inte blir mer sjuk vill säga.

krya på mig. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0