äntligen fixad

Jaaaaa, min rygg mår bra nu. Vilken jäkla befrielse. Har gått runt och varit jättestel hur länge som helst, och nu känns det mycket bättre. Hade tydligen en låsning i ryggen, så de förklarar ju varför ryggen inte varit som den ska senaste tiden. Fick först massa elgrejer på ryggen som tydligen skulle få igång blodcirkulationen, skönt som fasen var det. Sen tryckte han och böjde och vred och sen var det borta. Lovely!

Sen har jag legat i sängen resten av dagen och försökt bli friskare, men jag är rädd att det är på väg åt andra hållet just nu, att jag snart kommer bli riktigt sjuk. Körtlarna i halsen är svullna och det är inget bra tecken.

Får hoppas att det ger med sig. Hemmakväll med Idol och så kommer mändi förbi om en stund, det blir mysigt! Jobb imorron sen drar jag nog till bullis, hope so!

pussn!



Ps. Jag gillar min rygg. Ds 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0