söndag

av nån anledning så är ALLTID mina söndagar en saknadig-dag, och nu kan jag inte ens ringa! blää

hur som helst, så har jag funderat så sjukt mkt på vad jag ska göra av mitt liv nu när jag går ut skolan.. vissa dagar vill jag stanna i umeå, mest för jobbet och alla nära och kära. samtidigt som jag andra dagen inte vill nått annat än att bara flytta härifrån.. typ som nu! men sen då? vad ska man jobba med? här i umeå har jag ju jobb, men flyttar jag så måste jag ju söka nått annat, och det vill jag egentligen inte. men mest av allt vill jag bara bli 25 så vi kan gifta oss du&jag, höhö! men antar att jag helt enkelt får ta en dag i taget.

jag är trött, jag vill sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0