kreativ

Idag/ikväll har jag varit väldigt kreativ. Har städat lägenheten, bortsett från mitt eget rum, för det är alltid det tråkigaste rummet att städa. Sen så har jag gjort klart manges födelsedagspresent :D kanske inte blev världens finaste men, det är tanken som räknas! Mer än så kan jag inte säga just nu.

Nu är jag iag mycket friskare så imorron blire att fara på praktiken. Har möte med min hanledare också, och jag gruvar mig redan. Tur att jag har ragnhild med mig, det finns nog ingen bättre arbetsgivare än henne!

Nu har jag bestämt mig för att ge allt och försöka fixa det sista med skolan. Får hoppas att jag känner mig lika peppad imorron efter mötet, känns tveksamt men, hoppas kan man ju alltid göra!

Justeja, idag fick jag höra av ragnhild att jag är en naturbegåvning när det gäller jobbet.
Det värmde, det kommer jag leva länge på!

Sängen nu kanscheee, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0