sliten balle

Stockholm är underbart, jag vill verkligen verkligen inte fara hem igen.. får värsta klumpen i magen när jag tänker på det! Trodde aldrig att jag skulle trivas här men oj vad fel jag hade.. hit ska jag flytta! Iaf i nån månad i sommar..

Igår blev det massor av shopping, har lite ångest över hur mycket pengar jag gjort av med.. kommer verkligen inte ha en krona att leva på när jag kommer hem.. men som malin sa, hellre fattig och lycklig än rik och olycklig.. så jag försöker att va glad över allt som jag fick med mig hem i påsarna iaf! Har ändå köpt riktigt värda saker!

Sen efter allt shoppande så for vi hem och förfestade lite sen blev det utgång. Vi var på nått ställe som heter Wibe, som tur var så var det gratis inträde, jävligt skönt med tanke på hur fattig jag är nu, haha! Helt sjukt va roligt jag hade.. träffade så himla mycket roligt folk! Sen lyckades jag bli utkastat från killtoan också, det kom in en vakt och sa "Ursäkta, har du en snopp eller?".. haha sen fick jag gå därifrån! Sen tog vi tunnelbanan hem vid 4-tiden och fick med oss nå konstigt folk hem, efterfestade lite och sen somnade jag på golvet med kläderna på.. hahaha!

Men iaf, bäst att tagga till för ikväll blire partaj igen!

Justeja, gårdagens roligaste:
Vi sitter på tunnelbanan påväg hem och de kommer fram nån asdryg kille och snackar.. sen säger han nått till emmelie och det enda hon säger då är  "ser det ut som jag kan prata eller?".. hahahaha.. det var så jäävla roligt.. sjukt dissad kille!

Jag gjorde också en del roliga saker men, de får ingen här veta!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0