skärtorsdag

Idag är en väldigt lugn och skön dag. Började med att jag var hos läkaren och fick mitt intyg om sjukskrivning och så fick jag sömntabletter också, men jag är lite rädd för sömntabletter.. men får väl testa ändå! Men nu äre bara att hoppas på att skolan hjälper mig med det sista!

Och så har jag fått erbjudande om ett till jobb nu också, men vet verkligen inte alls om jag ska tacka ja. Får se hur allt känns om en månad eller två. Men extra pengar är ju alltid roligt!

Nu ska jag iaf mysa i soffan med mammsen, har ätit ananas och druckit lite cider, smarrigt! Känner mig typ smålullig av en halv cider.. det märks att man inte dricker så mycket och så ofta nuförtiden, haha!

Men innan soffan ska jag slänga ihop nå sköna partyskivor till sthlm!


Bajs!

     

Gammbilder, men det är dom här goa brudarna som jag ska spendera lovet med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0