premiär

Ikväll var jag ute på krogen helt spiknykter för första gången i mitt liv, men lika trevligt var det :) Kändes lite jobbigt till en början, men sen när jag insåg hur dryga fulla människor kan vara så kändes det genast mycket bättre, haha! Måste även säga att det kändes lite fel att gå från krogen till bilen, för det händer ju inte alltför ofta!

Sen när jag körde hem så blev jag, också för första gången i mitt liv, dirigerad av poliser.. Fick faktiskt lite panik när jag såg dom, för jag vet inte vad deras tecken betyder, hahaha! (och ja, jag har körtkort) Men iaf, så när jag körde mot dom tänkte jag hela tiden "ska jag stanna? ska jag köra?". Jag körde iaf förbi när han stod där och vinkade, så jag hoppas inte att han ville att jag skulle stanna, men om det hade varit nått viktigt hade dom väl kört efter?! Det hade ju varit ÄNNU mer pinsamt om jag hade stannat fast jag inte skulle de, hahaha!
Jag skulle framstå som en sjukt dum blondin, och det vill man ju inte!

Nu ska jag iaf krypa i säng och försöka sova.. nog för att jag inte riktigt kan sova nuförtiden men, jag måste iaf vila lite så jag orkar upp och jobba imorron!

Sleep tight tonigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0