miss fatty

miss patty, miss piggy.. kalla mig vad ni vill! nöff nöfff

hahaha... jag är smålullig i sthlm och jag borde sova så jag orkar upp imorron.. har gjort av med alldeles för mkt pengar idag men.. de är så de ska va!


för övrigt måste jag berätta hur extremt blåst emmelie är ibland.. vi står nere vid tunnelbanan och läser att de är 8 min kvar tills tåget kommer.. sen är det en röst som säger vars tåget går och hur lång tid de är kvar.. så frågade jag "är det till för att dom blinda ska höra?", så säger emmelie "men näääe, äru dum eller, det är för dom döva".. hahaha.. kanske ingen annan som tycker att de var kul, men det vare!

haha sen på tåget säger malin "kan nån plinga? vi ska av på nästa station".. haha så kollar emmelie sig runt helt förvirrad.. hahahha.. blååååst!

aja, svammlar bara.. vi har iaf kul, även om ingen annan har det! hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0