massa mys

Senaste dagarna har jag spenderat i en soffa med min kära vän elin och en massa one tree hill, gossip girl och såklart massa godsaker som glass, chips och maxmat. Hur skönt som helst! Hoppas på en sån dag imorron också :)

Och om 13 dagar ska jag och emmelie till stockholm, och jag är sååååå taggad.. vill redan börja packa!!

Och så kanske jag borde ta tag i mitt liv snart? Kanske nån annan dag.. Kanske när min ångest blir lite mindre så jag åtminstonde kan sova på nätterna.. kanske..

Känns som att jag knappt orkar med någonting just nu, jättejobbigt är det. Och jag trodde inte att det märktes på mig, men tydligen gör de det.. eftersom t.o.m dom på jobbet är oroliga över hur jag mår.. men hey, det ordnar sig!


       

ni är mina bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0